Postupak, te uvjeti kupnje/prodaje robe putem FED grupa webshopa Internet prodavaonice definirani su kroz sljedeće parametre: narudžba, plaćanje, otprema, dostava, povrat/reklamacija robe. Isporučitelj naručene robe FED grupa d.o.o, Nikole Andrića 17, 32000, Vukovar (u daljnjem tekstu FED grupa). Kupcem se smatra svaka punoljetna osoba koja elektronički naruči barem jedan proizvod, popuni i pošalje tražene podatke. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om (trenutno 25 %). Cijene ne uključuju cijenu dostave.
Naručivati i kupovati možete kao gost ili kao registrirani korisnik. Registracija: Osim kroz proces kupnje, možete se registrirati tako da kliknete na opciju “Prijava” u desnom gornjem dijelu ekrana, a zatim odaberete opciju “Kreirajte korisnički račun”. Popunite obrazac svojim podacima (ime, prezime, e-mail adresa, lozinka). Kod svake kupnje potrebno je prijaviti se, upisom podataka iz registracije, čime se poziva Vaš profil kao kupca. Da bi se registrirali morate biti stariji od 18 godina. Kreiranjem korisničkog računa na našoj Web trgovini možete brže i jednostavnije proći proces kupovine, postaviti više adresa za dostavu, pregledavati i pratiti svoje narudžbe i još puno toga. Proces kupovine bilo da ste registrirani korisnik ili kupujete kao gost kupujete na sljedeći način: u trgovini izaberite željeni artikl. Za više informacija o izabranom artiklu, klilinite na njegovu sliku ili na naslov, nakon čega ćete biti preusmjereni na stranicu s više informacija o proizvodu. Izborom „Dodaj u košaricu” artikl će biti automatski spremljen u Vašu košaricu nakon čega ga možete kupiti izborom opcije „Kupi”. Možete odabrati opciju „Nastavi kupovinu” i odabrati sljedeći artikl iz naše ponude i spremiti ga u košaricu. U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, te cijenu i količinu. Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina”.
Ukoliko košaricu želite isprazniti, pokraj svakog artikla s desne strane od proizvoda klikinite na opciju “Obriši” (pritisnite križič). Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, u gornjem dijelu stranice pritisnite opciju “Završetak kupovine”, a zatim slijedite proces unošenja podataka, a nakon svakog koraka kliknite na “Nastavi” . Upišite adresu na koju želite da Vam dostavimo kupljenu robu. U sljedećem koraku prikazat će Vam se iznos poštarine. Klikom na „Nastavi” dolazite na obavljanje plaćanja.
U FED grupa Webshopu možete plaćati svojom kreditnom karticom, debitnom karticom, virmanom/e-bankingom, ili pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke). Ukoliko je vaš odabir načina plaćanja pouzećem, te je adresa dostave drugačija od adrese naručioca, opcija plaćanja pouzećem nije moguća. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces narudžbe. Na mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane FED grupe. Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli nalaze u Vašoj košarici nakon prijave. Ukoliko se ne nalaze molimo Vas da nazovete na info telefon 091 617 444 (pon-pet 8.00-16.00) ili pošaljite email na [email protected]. FED grupa se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko FED grupa nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe telefonski ili e-mailom po pitanju dogovora o vremenu isporuke ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni. Uplaćeni iznos za robu koju ne možemo isporučiti bit će vraćen na isti način na koji je uplaćen.
U našoj internet trgovini možete plaćati pouzećem.
Možete platiti proizvod samo ako je dostava na području Republike Hrvatske. Ovako naručene proizvode šaljemo u roku od 2 dana, a robu će Vam naplatiti dostavljač prilikom uručenja pošiljke. Molimo pripazite da u trenutku dostave imate pripremljen točan iznos otkupnine jer Vam dostavljač neće moći uvijek uzvratiti ostatak
Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se tijekom dostave ne oštete. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod djelatniku dostave. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi s oštećenjima koja mogu nastati tijekom dostave. Cijene i očekivano vrijeme dostave pogledajte u rubrici DOSTAVA. Rok isporuke i pakiranje: naručenu robu isporučujemo radnim danom, u roku 1-2 dana od primitka narudžbe. Vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste upisali kao kontakt. Molimo vas da pod kontakt navedete točnu adresu s poštanskim brojem i telefonski broj.
Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu. Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte [email protected] (pon-pet 8.00-16.00) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke. Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu kurirske službe nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, te vas molimo ako primijetite oštećenja, da nas obavijestite odmah putem e-pošte na [email protected]. Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo vama poslati ispravan proizvod na naš trošak. Zamjenski artikal šaljemo nakon primitka spornih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda. Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju.
Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici odgovara stvarnom izgledu proizvoda, ali može doći do male razlike u boji zbog fotografije ili monitora, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak. Ističemo da je uz artikle koji se vraćaju, mijenjaju ili reklamiraju obavezno priložiti originalnu dokumentaciju koja vam je isporučena s artiklima. Artikli moraju biti vraćeni u originalnom pakiranju te pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.
Pravo na raskid ugovora Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 44. Zakona o zaštiti potrošača. Ako je dostava iz bilo kojeg razloga izvršena prije zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, kupac može raskinuti ugovor uz plaćanje usluge pakiranja i dostave. Odmah po zaprimanju obavijesti o raskidu ugovora, FED grupa će kupca e-mail-om obavijestiti da je dostava već izvršena i da je obvezan podmiriti ugovorne troškove pakiranja i dostave. U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i zapakiran u orginalnu ambalažu. Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada je FED grupa predala proizvod dostavnoj službi. FED grupa će uplaćeni iznos koji je dužna vratiti kupcu umanjiti za iznos narudžbe koji se odnosi na iznos troškova pakiranja i dostave ukoliko su za to ispunjene gore navedene pretpostavke. Podnošenje prigovora potrošača Sukladno čl. 8 st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. Nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09 i 89/09. isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: FED grupa d.o.o, Nikole Andrića 17, 32000, Vukovar. Odgovor na Vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime i adresu za dostavu odgovora.
za sve eventualne sporove nastale na temelju ovog ugovora nadležan je isključivo Trgovački sud u Osijeku.